Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

TeamLogic IT selecteert NinjaOne voor Beheer van Meer dan 100.000 Eindpunten

TeamLogic IT klanten Vertrouwen op Automatisering en Endpoint Management van NinjaOne om IT-dienstverlening te Moderniseren

AUSTIN, TX – 14 februari 2024 –NinjaOne, een toonaangevend IT-platform voor endpoint management, -beveiliging en -zichtbaarheid, heeft vandaag aangekondigd dat het is geselecteerd als endpoint management-platform voor marktgigant TeamLogic IT. TeamLogic IT is een van de snelst groeiende managed service providers in Noord-Amerika. Het bedrijf zal NinjaOne gebruiken om het beheer op afstand te stroomlijnen van meer dan 100.000 eindpunten door het automatiseren van kritieke taken, waaronder patch management en software-implementatie, monitoring en waarschuwingen, proactief herstel, beveiligde remote access en nog veel meer.

“Wij geloven dat het NinjaOne-platform de meest veilige, schaalbare en betrouwbare optie is en het bedrijf zet aanzienlijke middelen in voor klantensucces en service. Daarom hebben we hen zo’n essentieel aspect van ons bedrijf toevertrouwd”, aldus Dan Shapero, President van TeamLogic IT. “Omdat we blijven investeren in het versnellen van onze groei, hebben we oplossingen nodig die de complexiteit verminderen in plaats van vergroten. NinjaOne geeft ons een concurrentievoordeel en het ‘het werkt gewoon’ vertrouwen dat we nodig hebben om wendbare, responsieve en gedifferentieerde ondersteuning te bieden.”

NinjaOne automatiseert het endpointbeheer voor meer dan 17.000 klanten die zichtbaarheid, beveiliging en controle nodig hebben. Deze mogelijkheid om samen te werken met TeamLogic IT benadrukt de versnelde groei van het bedrijf bij grote organisaties, waarbij NinjaOne nu tientallen enterprise organisaties bedient die elk meer dan 50.000 endpoints beheren. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor ondersteuning van wereldklasse en is de best beoordeelde software op G2 in zeven categorieën, waaronder monitoring en remote access, endpoint- en patch management. NinjaOne biedt onbeperkte en gratis onboarding, training en ondersteuning aan elke klant, hoe groot of klein deze ook is.

“We zijn verheugd TeamLogic IT te kunnen helpen haar klanten succesvol te maken door het beheer van meer dan 100.000 eindpunten te stroomlijnen”, zegt Sal Sferlazza, CEO en oprichter van NinjaOne. “TeamLogic IT is marktleider omdat het efficiënt en veilig werkt, op grote schaal, en tegelijkertijd uitzonderlijke klantervaringen blijft bieden. Succesvolle klanten vormen de kern van ons werk bij NinjaOne en het team zal blijven innoveren op bedrijfsniveau om ervoor te zorgen dat TeamLogic IT en andere organisaties zoals zij het beste endpoint management platform op de markt hebben.”

Om NinjaOne in actie te zien bij TeamLogic IT, bekijk de video case study op de NinjaOne website. Ga voor meer informatie over TeamLogic IT naar de TeamLogic IT-website.

Over NinjaOne

NinjaOne automatiseert de moeilijkste delen van IT en biedt meer dan 17.000 IT-teams zichtbaarheid, beveiliging en controle over alle endpoints. Het NinjaOne-platform heeft bewezen de productiviteit te verhogen en tegelijkertijd de risico’s en IT-kosten te verlagen. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor ondersteuning van wereldklasse en is de best beoordeelde software op G2 in zeven categorieën, waaronder endpoint management, remote monitoring and management en patch management.

Probeer NinjaOne gratis uit op https://www.ninjaone.com/nl/gratis-proefformulier/.

Over TeamLogic IT

TeamLogic IT is een nationale leverancier van geavanceerde technologische oplossingen voor bedrijven van elke omvang. Lokale kantoren bieden klanten de IT-ondersteuning die ze nodig hebben om hun bedrijf efficiënter te runnen door gebruik te maken van de nieuwste technologieoplossingen, waaronder beheerde IT-services, cyberbeveiliging, bedrijfscontinuïteit, cloud, data/voice/connectiviteit en advies en ondersteuning. Met bijna 300 locaties in Noord-Amerika helpt TeamLogic IT bedrijven om de downtime te minimaliseren, de productiviteit te verbeteren en hun IT-infrastructuur te beveiligen. Ga voor meer informatie naar www.TeamLogicIT.com.

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.