NinjaOne lanceert een nieuw partnerprogramma en biedt wederverkopers van technologie een toonaangevende oplossing voor endpointbeheer

SAN FRANCISCO, 15 juli 2020 /PRNewswire/ —  NinjaOne, de moderne cloudgebaseerde endpointbeheeroplossing voor Managed Service Providers en IT-professionals, heeft vandaag een nieuw partnerprogramma gelanceerd dat speciaal voor wederverkopende partners bedoeld is. Wederverkopers die samenwerken met NinjaOne krijgen toegang tot marketing- en verkoopondersteuning, waaronder co-branded marketingmateriaal, campagneondersteuning, één-op-één verkoopondersteuning en productdemo-ondersteuning, naast de hoogste marges uit de branche, en accountbeveiliging. Als u partner wilt worden, kunt u contact opnemen met ons team via [email protected].

Het cloudgebaseerde platform van NinjaOne is een branchebrede oplossing die MSP’s en IT-professionals kan helpen bij het monitoren, waarschuwen, herstellen, aansluiten, patchen en beveiligen van alle apparaten in een organisatie. Bovendien zorgen de beveiligingspraktijken van NinjaOne ervoor dat de oplossing ook kan worden gebruikt door streng gereguleerde sectoren, zoals de gezondheidszorg of de financiële wereld. Het bedrijf biedt wereldwijd diensten aan meer dan 4000 Managed Service Providers en ondernemingen binnen het midden- en kleinbedrijf binnen elke bedrijfstak wereldwijd.

„We voelen ons tegelijkertijd enorm trots door de relatie die we hebben opgebouwd met onze MSP-partners”, aldus Sal Sferlazza , CEO van NinjaOne. „Dit programma is representatief voor de symbiose tussen VAR- en MSP-kanalen. We hebben al successen geboekt met het proefprogramma bij onze bestaande MSP-klanten en een groot aantal wederverkopers. In de loop der jaren heeft NinjaOne de interesse gewekt van grotere bedrijven, waardoor we grotere implementaties konden uitvoeren, waarvan sommige meer dan 20.000 endpoints bevatten. Wij geloven dat deze trend alleen maar zal doorzetten. Met dit partnerprogramma kiezen we voor een channel-first aanpak om onze aanwezigheid uit te breiden.”

Nu meer medewerkers thuiswerken vanwege COVID-19, wenden IT-professionals zich tot hun MSP’s of wederverkopers voor een oplossing voor endpointbeheer om medewerkers op afstand efficiënt te beheren en te beveiligen. Wederverkopers die partner zijn van NinjaOne krijgen uitgebreide producttraining, evenals hun eigen demo-omgevingen en NFR-sleutels, zodat ze het product tot in detail leren kennen. De wederverkopende partners van NinjaOne beschikken over de benodigde kennis en hulpmiddelen en over enorme mogelijkheden om nieuwe markten te bereiken en hun bedrijf te laten groeien.

„Hoewel de meeste bedrijven al over mogelijkheden voor externe toegang op afstand beschikten, is er tegenwoordig een ongekend aantal medewerkers dat deze services gebruikt”, aldus Jamie Ellison, vice-voorzitter van Strategy bij SRN Inc, een vroege wederverkopende partner van NinjaOne. „NinjaOne biedt krachtige monitoring- en beheermogelijkheden vanaf één enkel platform. Het is speciaal ontwikkeld met het oog op gebruiksgemak, snelle implementatie en volledige integratie. Deze waarde gaat verder dan de IT-teams van onze klanten en versterkt het vermogen van ons eigen technologische team om uitgebreide managed services te leveren.”

Categorieën voor wederverkopende partners

Het NinjaOne-partnerprogramma omvat twee categorieën: Red Belt en Black Belt. Vroege partners die zich in het eerste jaar registreren, worden automatisch geregistreerd op het Black Belt-niveau, de hoogste categorie. Op dit niveau ontvangen partners alle eerder genoemde voordelen en nog veel meer, waaronder het hoogste niveau van marges, leads van NinjaOne en een toegewijde accountmanager. Alle partners krijgen via NinjaOne toegang tot co-branded marketingmateriaal en marketingondersteuning.

De toewijding van NinjaOne aan het kanaal

NinjaOne is altijd een kanaalgericht bedrijf geweest dat ernaar streeft MSP’s en IT-professionals te helpen de beste te zijn in wat ze doen. Het partnerprogramma van NinjaOne staat voor een kanaalvriendelijke strategie die de MSP-partners in het hart van het bedrijf respecteert, terwijl het bedrijf blijft groeien en verder in de markt doordringt.

„Het is en blijft de missie van C1st om onze klanten op de eerste plaats te stellen. Samenwerken met een uitstekende organisatie in NinjaOne is van uitermate groot belang geweest voor ons succes’, verklaart Kent Fagan, directeur van Business Development bij C1st Technologies, een van de eerste wederverkopende partners van NinjaOne. „Onze klanten vinden de oplossing van NinjaOne geweldig omdat ze hulpmiddelen voor remote monitoring en management kunnen combineren in een eenvoudig te beheren, waardegerichte oplossing die de concurrentie ver achter zich laat”.

Het platform van NinjaOne wordt in een snel tempo verrijkt met steeds meer nieuwe functies en functionaliteit. In de eerste helft van dit jaar heeft het bedrijf twee belangrijke platformupdates uitgebracht: NinjaOne4.5 en4.6. Ook is er een mijlpaal bereikt van 1 miljoen endpoints die via het platform worden beheerd. Het bedrijf is van plan om in het volgende kwartaal een derde grote platformrelease uit te brengen, die nog meer hoogwaardige functies zal bevatten, waaronder ondersteuning voor Linux.

Voor meer informatie over het NinjaOne-partnerprogramma klikt u hier of neemt u contact met ons op via [email protected].

Over NinjaOne
NinjaOne biedt krachtige, cloudgebaseerde software voor remote monitoring en management voor Managed Service Providers en ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf, met een uitmuntende gebruikerservaring en alle ondersteuning die u nodig hebt om een snel en effectief IT-beheer te kunnen bieden. NinjaOne verhoogt de bedrijfsefficiëntie door monitoring, waarschuwingen, patching, antivirus, back-up en IT-automatisering onder te brengen in één enkel dashboard. NinjaOne wordt door G2Crowd als toonaangevend aangemerkt en is als beste RMM uit de bus gekomen in 8 categorieën, waaronder gebruiksgemak, productvisie, kwaliteit van ondersteuning en algemene tevredenheid. NinjaOne heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, San Luis Obispo, Tampa (Verenigde Staten) en Berlijn (Duitsland). Voor meer informatie kunt u naar www.ninjaone.com gaan of zich aanmelden voor een gratis trial.

Mediacontact
Kodie Dower, Media Relations Manager, NinjaOne

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.
Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.