Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

NinjaOne benoemt Dean Yeck tot Chief Revenue Officer tijdens een periode van recordgroei en wereldwijde expansie

NinjaOne, een nieuwe leider in SaaS-endpointbeheeroplossingen voor MSP’s en IT-professionals, kondigt met onmiddellijke ingang Dean Yeck aan als Chief Revenue Officer (CRO). Yeck rapporteert aan Sal Sferlazza, de CEO van NinjaOne, en is gestationeerd in Austin (Texas, VS).

AUSTIN, Texas, 9 maart 2021 /PRNewswire/ — NinjaOne, een nieuwe leider in SaaS-endpointbeheeroplossingen voor MSP’s en IT-professionals, kondigt met onmiddellijke ingang Dean Yeck aan als Chief Revenue Officer (CRO). Yeck rapporteert aan Sal Sferlazza , de CEO van NinjaOne, en is gestationneerd in Austin (Texas, VS).

Yeck is een ervaren SaaS-verkoopleider en was eerder vice-voorzitter van Worldwide Inside Sales bij Duo Security. Voordat hij verantwoordelijk werd voor de wereldwijde verkoop van Duo Security, leidde Yeck verschillende snelgroeiende teams in zowel startups als wereldwijde merken die zich richten tot het middensegment en grootschalige ondernemingen. Yeck, die bewezen heeft SaaS-bedrijven te kunnen laten groeien, zal helpen de wereldwijde aanwezigheid van NinjaOne uit te breiden en de technologie van het bedrijf te promoten.

„Dean is naar NinjaOne overgestapt op een uiterst belangrijk moment nu het bedrijf zich ontwikkelt tot een opkomende marktleider onder de SaaS-endpointbeheeroplossingen”, aldus Sal Sferlazza, CEO van NinjaOne. „NinjaOne bereidt zich voor op weer een jaar van explosieve groei en we zijn ervan overtuigd dat de combinatie van Deans deskundigheid en inzicht in het opschalen van een wereldwijde verkooporganisatie de groei van het bedrijf in een stroomversnelling zal brengen. We zijn er trots op Dean in ons team te verwelkomen.”

Yecks belangrijkste prioriteiten zijn het wereldwijd uitbreiden van NinjaOne’s groeiende VAR-kanaalprogramma en het opschalen van de wereldwijde verkooporganisatie om marktaandeel te winnen voor de belangrijkste oplossing van het bedrijf voor het herstel van endpoints en noodherstel: Ninja Data Protection. Daarnaast zal Yeck wereldwijde verkoop- en marketinginitiatieven rond de productportfolio van NinjaOne op elkaar afstemmen.

„Wat mij aantrok in NinjaOne was de levendige gebruikersbasis en Sals visie voor een bedrijf dat zich richt op zijn klanten, een geweldige gebruikerservaring heeft en beveiliging heeft ingewoven in zijn DNA”, zegt Dean Yeck, Chief Revenue Officer . „Ik ben erg blij dat ik bij NinjaOne aan de slag kan en een rol kan spelen bij het vormgeven van de toekomst van het bedrijf. Nu de verschuiving naar werken op afstand zich verder doorzet en IT-teams te maken krijgen met hogere eisen op het gebied van beveiliging en het beheer van medewerkers, zie ik een enorme kans voor NinjaOne weggelegd om markleider te worden waarop IT-teams een beroep kunnen doen.”

NinjaOne is het afgelopen jaar snel gegroeid en heeft een mijlpaal van meer dan 5000 partners en bijna 2,5 miljoen beheerde endpoints bereikt. Het platform van het bedrijf ondersteunt 12 talen. Klik hier voor meer informatie of meld u aan voor een gratis trial van NinjaOne.

Over NinjaOne

NinjaOne biedt krachtige SaaS-software voor remote endpoint monitoring en management aan Managed Service Providers en interne IT-afdelingen. Het platform biedt een ‘single-pane-of-glass’ ervaring, wat de bedrijfsefficiëntie ten goede komt omdat monitoring, signalering, patching, antivirus, back-up en IT-automatisering worden ondergebracht in één enkel venster. NinjaOne wordt door reviewsites van gebruikers, zoals G2Crowd, SourceForge en Capterra, als toonaangevend aangemerkt en is als beste RMM uit de bus gekomen in 8 categorieën, waaronder gebruiksgemak, productvisie, kwaliteit van ondersteuning en algemene tevredenheid. NinjaOne heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, Austin, Tampa (Verenigde Staten) en Berlijn (Duitsland). Voor meer informatie kunt u naar www.ninjaone.com/nl gaan of zich aanmelden voor een gratis trial.

Mediacontact
Kodie Dower, Media Relations Manager

BRON NinjaOne

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.