Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

NinjaOne® en SentinelOne® Lanceren Gezamenlijke Integratie om Risicobeperking en IT-beveiliging te Verbeteren

Nieuwe oplossing biedt uitgebreide endpointcontrole in één gecentraliseerd overzicht en zichtbaarheid, bescherming en reactie met één klik, waardoor endpointbeveiliging gerevolutioneerd wordt

Austin, TX en Mountain View, CA – 27 februari 2024NinjaOne, LLC, een toonaangevend IT-platform voor endpointbeheer, -beveiliging en -zichtbaarheid, en SentinelOne, Inc. (NYSE: S), een globale leider in AI-aangedreven beveiliging, heeft vandaag een bidirectionele productintegratie gelanceerd die endpointbescherming herdefinieert door IT-operaties en beveiliging samen te voegen. De geavanceerde oplossing biedt beveiligingsteams van ondernemingen toonaangevende niveaus van controle en eenvoud, terwijl het een revolutie teweegbrengt in het beheer en de beveiliging van digitale omgevingen.

“De combinatie van SentinelOne en NinjaOne introduceert een aardverschuiving in de manier waarop we cyberbeveiliging en IT-operaties benaderen”, zegt Ken Marks, Vice President Global Channels bij SentinelOne. “Onze integratie maakt gebruik van geavanceerde, AI-gestuurde beveiligingsoplossingen om IT, MSP’s en beveiligingsteams te voorzien van realtime inzichten en dreigingscorrelaties. Deze strategische verbintenis is ontworpen om de detectie van bedreigingen te verbeteren, responsinspanningen te stroomlijnen en zowel endpointbescherming als IT-operaties naar een ongekend niveau van efficiëntie en effectiviteit te tillen.”

De integratie combineert NinjaOne’s bekroonde Endpoint Management en Remote Monitoring and Management (RMM) platforms met SentinelOne’s best-in-class endpoint protection platform (EPP) Singularity™ Control en haar endpoint detection and response (EDR) en threat hunting oplossing Singularity Complete. De gezamenlijke oplossing stelt teams in staat om:

• Zichtbaarheid en Reactie op Bedreigingen met één klik: Teams kunnen onmiddellijk bedreigingswaarschuwingen in NinjaOne bekijken voor cyberbedreigingen die door SentinelOne zijn gedetecteerd en met één klik direct naar het betreffende apparaat in de SentinelOne console gaan om deze te onderzoeken en te herstellen.
  • Onmiddellijke Waarschuwing bij Bedreigingen: NinjaOne kan technici waarschuwen via sms, Slack, Microsoft Teams, PagerDuty of e-mail, maar ook in het platform.
  • Geautomatiseerde Implementatie en Eenvoudige Migratie: NinjaOne kan de SentinelOne agent eenvoudig inzetten op eindpunten met behulp van policies. Klanten die al SentinelOne-instances hebben, kunnen de integratie snel gebruiken om het beveiligingsbeheer binnen NinjaOne te centraliseren.

“De integratie van SentinelOne met NinjaOne maakt het voor onze gezamenlijke klanten eenvoudiger dan ooit om zichzelf en hun meest waardevolle gegevens te beschermen”, zegt Rahul Hirani, Senior Vice President of Product Management bij NinjaOne. “Door de inzet van endpointbescherming te automatiseren en naadloze één-klik integratie tussen onze platforms te bieden wanneer een bedreiging wordt gedetecteerd, consolideren we effectief IT en beveiliging in één overzicht en stellen we hen in staat om proactiever en efficiënter te werken,” aldus IT

Phillip Mariscal, IT-directeur bij California Truck Centers, maakt al gebruik van de integratie en is het ermee eens.

“De SentinelOne integratie met NinjaOne is naadloos. Het implementatieproces was zo snel en gemakkelijk. Wanneer er een waarschuwing binnenkomt, kunnen mijn technici de legitimiteit ervan bevestigen via NinjaOne, wat enorm veel tijd bespaart,” aldus Mariscal. “De SentinelOne-integratie geeft al mijn technici inzicht in de beveiliging, ongeacht de reikwijdte. We kunnen alles in één dashboard zien, wat de productiviteit van mijn team verhoogt.”

Klik hier voor meer informatie over de NinjaOne en SentinelOne integratie.

Over NinjaOne

NinjaOne automatiseert de moeilijkste delen van IT en biedt meer dan 17.000 IT-teams zichtbaarheid, beveiliging en controle over alle endpoints. Het NinjaOne-platform heeft bewezen de productiviteit te verhogen en tegelijkertijd de risico’s en IT-kosten te verlagen. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor ondersteuning van wereldklasse en is de best beoordeelde software op G2 in zeven categorieën, waaronder endpoint management, remote monitoring and management en patch management.

Probeer NinjaOne gratis uit op https://www.ninjaone.com/nl/gratis-proefformulier.

Over SentinelOne

SentinelOne is een globale leider in AI-aangedreven beveiliging. SentinelOne’s Singularity™ Platform detecteert, voorkomt en reageert op cyberaanvallen met de snelheid van een machine, waardoor organisaties endpoints, cloud workloads, containers, identiteiten en mobiele en netwerkapparaten met snelheid, nauwkeurigheid en eenvoud kunnen beveiligen. Meer dan 11.500 klanten, waaronder Fortune 10-, Fortune 500- en Global 2000-bedrijven en prominente overheden, vertrouwen op SentinelOne om de toekomst vandaag veilig te stellen. Ga voor meer informatie naar www.sentinelone.com

Mediacontact:

SentinelOne
Karen Master

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.