CrowdStrike en NinjaOne Kondigen een Strategisch Partnerschap aan om Full-Spectrum Cyber Protection te Bieden

CrowdStrike en NinjaOne kondigen een strategisch partnerschap aan om full-spectrum endpoint protection te bieden tegen moderne cyberaanvallen

AUSTIN, Texas en RSA Conference 2024 – 7 mei 2024 CrowdStrike (Nasdaq: CRWD) en NinjaOne®, een toonaangevend IT-platform voor endpoint management, security en visibility, hebben vandaag een strategische samenwerking aangekondigd om full-spectrum endpoint protection te bieden tegen moderne cyberaanvallen. Door marktleidend endpoint management van het NinjaOne-platform te verenigen met de toonaangevende endpoint protection van het AI-native CrowdStrikeFalcon® XDR-platform kunnen organisaties aanvallen op endpoints snel detecteren, onderzoeken en stoppen, terwijl de kloof tussen IT- en beveiligingsteams wordt overbrugd.

De tegenstanders van vandaag zijn sneller dan ooit ze brengen endpoints in gevaar en verplaatsen zich zijdelings voordat beveiligingsteams kunnen reageren. Het is essentieel voor organisaties om een AI-gebaseerd cyberbeveiligingsplatform te hebben dat gebouwd is voor snelheid. Het Falcon-platform vermindert reactietijden tot 95%. De krachtige combinatie van het Falcon platform en NinjaOne verenigt endpoint management, zichtbaarheid, beveiliging en herstel, en levert de volledige bescherming die IT- en beveiligingsteams nodig hebben om aanvallen op kritieke doelwitten snel te detecteren en erop te reageren.

“CrowdStrike heeft een revolutie teweeggebracht op het gebied van cyberbeveiliging met een modern, AI-gebaseerd platform dat gericht is op het stoppen van de inbreuk. Ons vermogen om deze missie uit te voeren en voortdurend te innoveren op het gebied van endpoints, cloud, identiteit en gegevens is de reden waarom we door brancheanalisten en klanten worden erkend als de leider op het gebied van cyberbeveiliging in de cloud”, zegt Daniel Bernard, chief business officer van CrowdStrike. “NinjaOne is al jaren toonaangevend op het gebied van endpoint management en door deze samenwerking bieden we het volledige beschermingsspectrum dat IT- en beveiligingsteams nodig hebben om prioriteit te geven aan responsacties die nodig zijn om inbreuken op endpoints te stoppen en deze acties te versnellen, allemaal vanaf één platform.”

“Het hybride personeelsbestand van vandaag de dag en de golf van eindpuntapparaten die zij met zich meebrengen, maken endpointcontrole en -beveiliging belangrijker dan ooit”, zegt Sal Sferlazza, medeoprichter en CEO van NinjaOne. “Klanten willen IT- en beveiligingsoplossingen die meer waarde leveren met minder werk. Door samen te werken met beveiligingsleider CrowdStrike leveren we verbeterde en vereenvoudigde beveiliging om onze klanten de tools te geven die ze nodig hebben om alle endpoints te beveiligen, terwijl ze minder tijd hoeven te besteden aan endpoint management.”

Meer informatie over het partnerschap CrowdStrike-NinjaOne op https://www.ninjaone.com/nl/ninjaone-crowdstrike-falcon-integratie/.

Over CrowdStrike
CrowdStrike (Nasdaq: CRWD), een globale leider op het gebied van cyberbeveiliging, heeft moderne beveiliging opnieuw gedefinieerd met ’s werelds meest geavanceerde cloud-native platform voor de bescherming van kritieke gebieden van bedrijfsrisico’s – endpoints en cloud workloads, identiteit en data. Aangedreven door de CrowdStrike Security Cloud en AI van wereldklasse maakt het CrowdStrike Falcon®-platform gebruik van realtime aanvalsindicatoren, informatie over bedreigingen, evoluerende tradecraft van tegenstanders en verrijkte telemetrie vanuit de hele onderneming om hypernauwkeurige detecties, geautomatiseerde bescherming en herstel, elite threat hunting en geprioriteerde observeerbaarheid van kwetsbaarheden te leveren. Het Falcon-platform is speciaal gebouwd in de cloud met een enkele lichtgewicht agentarchitectuur en levert snelle en schaalbare implementatie, superieure bescherming en prestaties, verminderde complexiteit en onmiddellijke time-to-value.

CrowdStrike: We stoppen inbreuken.
Meer informatie: https://www.crowdstrike.com/
Volg ons: Blog | Twitter | LinkedIn | Facebook | Instagram
Start vandaag nog een gratis trial: https://www.crowdstrike.com/free-trial-guide/

© 2024 CrowdStrike, Inc. Alle rechten voorbehouden. CrowdStrike, the falcon logo, CrowdStrike Falcon en CrowdStrike Threat Graph zijn merken die eigendom zijn van CrowdStrike, Inc. en geregistreerd zijn bij het United States Patent and Trademark Office en in andere landen. CrowdStrike bezit andere handelsmerken en dienstmerken en kan de merken van derden gebruiken om hun producten en diensten aan te duiden.

Over NinjaOne

NinjaOne automatiseert de moeilijkste delen van IT en geeft meer dan 17.000 IT-teams van klanten zichtbaarheid, beveiliging en controle over alle endpoints. Het NinjaOne-platform heeft bewezen de productiviteit te verhogen, risico’s te verminderen en IT-kosten te verlagen. We staan bekend om onze niet aflatende ondersteuning die consequent op nummer 1 staat en we zijn de best beoordeelde software op G2, toonaangevend in zeven categorieën, waaronder endpoint management, remote monitoring en management en patch management.

Probeer NinjaOne gratis uit op https://www.ninjaone.com/nl/gratis-proefformulier.

Perscontacten

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.
Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.