Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

NinjaOne’s Joe Lohmeier geëerd als een 2024 CRN Channel Chief

Lohmeier erkend na recordjaar kanaalgroei met #1 endpoint management platform

Austin, TX5 februari 2024NinjaOne, een toonaangevend IT-platform voor endpointbeheer, -beveiliging en -zichtbaarheid, heeft vandaag bekendgemaakt dat CRN®, een merk van The Channel Company, Joe Lohmeier, NinjaOne’s Vice President of Global Channel Sales, heeft opgenomen in de 2024 Channel Chiefs lijst. De erkenning volgt op een recordjaar van groei voor NinjaOne en haar partners.

“NinjaOne streeft ernaar om het IT-teams gemakkelijk te maken om de productiviteit te verbeteren, risico’s te verminderen en kosten te verlagen met ons bekroonde endpoint management platform. Onze partnergemeenschap is een essentieel onderdeel van het team dat onze klanten succesvol maakt”, aldus Lohmeier. “Het is een eer om deze erkenning van CRN te ontvangen, maar het is echt alleen mogelijk dankzij het hele NinjaOne-team en de strategie om de partner en de klant altijd op de eerste plaats te zetten wanneer we hen in staat stellen zichtbaarheid, beveiliging en controle te hebben over al hun endpoints.”

NinjaOne heeft meer dan 17.000 klanten in meer dan 80 landen die vertrouwen op het NinjaOne endpoint management platform voor een breed scala aan use cases. NinjaOne is de best beoordeelde software op G2 in zeven categorieën, waaronder endpointbeheer, RMM en patchbeheer. Als bedrijf dat kanaal centraal stelt, geeft NinjaOne prioriteit aan het investeren in zijn partnerprogramma, zodat distributeurs, resellers en MSP’s hun klanten kunnen ondersteunen en hun bedrijf kunnen laten groeien. NinjaOne biedt een volledig ondersteund partnerprogramma met programma’s om de winstgevendheid van partners te garanderen, eenvoudige partner enablement en training, en ondersteuning van wereldklasse. Voordat hij in december 2022 bij NinjaOne in dienst trad, bekleedde Lohmeier leidinggevende posities bij marktleiders als VMware, Cisco en Avaya, waar hij wederzijds zakelijk succes stimuleerde.

“Deze kanaalevangelisten zijn toegewijd aan het ondersteunen van leveranciers van oplossingen en het bereiken van groei door het implementeren van robuuste partnerprogramma’s en unieke bedrijfsstrategieën,” zegt Jennifer Follett, VP, US Content en Executive Editor, CRN, bij The Channel Company. “Hun inspanningen helpen partners om essentiële oplossingen op de markt te brengen. The Channel Company is verheugd om deze prominente channel leaders te erkennen en kijkt ernaar uit om hun prestaties gedurende het jaar te beschrijven.”

Ga voor meer informatie over NinjaOne’s partnerprogramma naar: https://www.ninjaone.com/nl/partner-programma/.

CRN’s 2024 Channel Chiefs lijst zal verschijnen in de februari 2024 editie van CRN® Magazine en online op www.CRN.com/ChannelChiefs.

Over NinjaOne

NinjaOne automatiseert de moeilijkste delen van IT en biedt meer dan 17.000 IT-teams zichtbaarheid, beveiliging en controle over alle endpoints. Het NinjaOne-platform heeft bewezen de productiviteit te verhogen en tegelijkertijd de risico’s en IT-kosten te verlagen. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor ondersteuning van wereldklasse en is de best beoordeelde software op G2 in zeven categorieën, waaronder endpointbeheer, remote monitoring and management en patchbeheer. Probeer NinjaOne gratis uit op https://www.ninjaone.com/nl/gratis-proefformulier.

Over The Channel Company

The Channel Company maakt baanbrekende IT-kanaalprestaties mogelijk met onze dominante media, boeiende evenementen, deskundig advies en onderwijs en innovatieve marketingservices en -platforms. Als katalysator van het kanaal verbinden en versterken wij technologieleveranciers, leveranciers van oplossingen en eindgebruikers. Gesteund door meer dan 40 jaar ongeëvenaarde kanaalervaring, putten we uit onze diepgaande kennis om innovatieve nieuwe oplossingen te bedenken voor de steeds veranderende uitdagingen in de technologiemarkt. www.thechannelcompany.com

Volg The Channel Company: Twitter, LinkedIn en Facebook.
© 2024. CRN is een geregistreerd handelsmerk van The Channel Company, LLC.  Alle rechten voorbehouden.

NinjaOne Contact:
Holly Pyper

The Channel Company Contact:
Natalie Lewis
The Channel Company

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.