Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

NinjaOne Gevalideerd door Toonaangevende Beoordelingssites voor het Beste Endpoint Management Platform

NinjaOne staat op de eerste plaats voor Endpoint Management/Remote Monitoring and Management bij G2, SourceForge en TrustRadius

Austin, TX – 16 januari 2024 – NinjaOne, een leidend IT-beheerplatform voor IT-afdelingen en managed services providers, heeft vandaag aangekondigd dat het door meerdere toonaangevende beoordelingssites van klanten is erkend als het beste Endpoint Management-platform op de markt. NinjaOne was #1 in de volgende categorieën:

“Het is vernederend en verheugend om door onze klanten te worden erkend als nummer 1 op het gebied van endpointbeheer, patchbeheer en RMM”, zegt Rahul Hirani, Senior Vice President Product Management bij NinjaOne. “We nemen feedback van klanten heel serieus, of het nu gaat om ons productportfolio of onze algehele bedrijfsvoering, en het helpt ons om het beste IT-beheerplatform te leveren. We zijn vastbesloten om voortdurend te innoveren om het vertrouwen van onze klanten te behouden en hen zo succesvol mogelijk te maken.”

De klantbeoordelingen van NinjaOne omvatten:

“NinjaOne was zo eenvoudig op te zetten. Het is leuk om te tweaken. De scripts zijn eenvoudig en er zijn zelfs enkele simpele templates. Het vertelt me alles wat ik moet weten over een computer en wat er aan de hand is. De integraties zijn een enorme hulp geweest. Hun documentatie is nauwkeurig, makkelijk te volgen en accuraat. Onze accountmanager geeft echt om ons en controleert ons elke 2 weken. Goede verkopers zijn zo zeldzaam, ongeacht het product. Ik weet niet of ik nog meer van dit product en dit bedrijf zou kunnen houden dan ik doe,” zei een directeur technologie bij een bedrijf in het middensegment (via G2)

“We zijn onlangs overgestapt van Intune en Ninja is in alle opzichten beter. Ik heb medelijden met degenen die nog steeds gedwongen zijn om Intune te gebruiken,” zei een IT-manager.

“NinjaOne is een geweldig ‘Zwitsers zakmes’ waarmee ik alle patches kan uitvoeren. Ik implementeer er ook nieuwe software mee. Ik kan monitoring instellen op alle machines. Hierdoor kan ik proactief zijn in plaats van op alles te reageren. Een paar extra dingen die ik van NinjaOne heb kunnen krijgen, zijn een software-inventarisatielijst van wat er op al mijn machines is geïnstalleerd. Dit kan super handig zijn om oude applicaties uit onze omgeving te verwijderen. Het is een geweldig product en het werkt echt goed,” aldus een IT-manager bij een bouwbedrijf (via TrustRadius).

Registreer hier om een gratis proefversie van het NinjaOne platform aan te vragen.

Over NinjaOne

NinjaOne is een toonaangevende unified IT-beheeroplossing die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen IT-teams al hun endpointbeheertaken automatiseren, beheren en herstellen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en de gebruikerstevredenheid verbeteren. NinjaOne staat steevast op de eerste plaats voor haar eersteklas klantenondersteuning en is de afgelopen drie jaar erkend als best beoordeelde software in haar categorie op G2 en Gartner Digital Markets. Ga voor meer informatie naar www.ninjaone.com.

Mediacontact:

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.