Bekijk een demo×

Zie NinjaOne in actie!

Door dit formulier in te dienen geef ik aan akkoord te gaan met het privacybeleid van NinjaOne.

Marketingleider NinjaOne opgenomen in allereerste Channel Futures DE&I 101-lijst

Vandaag heeft NinjaOne aangekondigd dat Rachel Spatz, VP Global Marketing, genomineerd is voor de inaugurele Channel Futures DE&I 101-lijst.

AUSTIN, Texas, 9 augustus 2021 /PRNewswire/ —  NinjaOneheeft vandaag aangekondigd dat Rachel Spatz, VP Global Marketing, genomineerd is voor de inaugurele Channel Futures DE&I 101-lijst. De lijst bevat personen met verschillende multiculturele achtergronden die diversiteit, gelijkheid en inclusiviteit in het technologiekanaal stimuleren met hun woorden, daden en leiderschap.

Bij NinjaOne speelt Rachel een actieve rol als bondgenoot als het gaat om DE&I-initiatieven. In haar functie als hoofd van de marketingafdeling van NinjaOne moedigt ze actief de vertegenwoordiging van verschillende geslachten, etnische groepen, vaardigheden en leeftijden aan in de marketinginitiatieven en beeldmateriaal van het bedrijf. Vanuit de overtuiging dat iedereen carrière kan maken in technologie en IT, blijven de marketing- en contentteams van NinjaOne doorgaan met het identificeren en promoten van diverse stemmen uit het hele technologiekanaal.

„Het is een eer om te worden opgenomen in de Channel Futures DE&I 101-lijst en te behoren tot een groep leiders die zich echt inzetten voor de diversiteit van het kanaal en het niet langer negeren van ondervertegenwoordigde stemmen”, zei Rachel Spatz. „Meer diversiteit in het technologiekanaal zal alleen maar leiden tot meer innovatie en ik ben trots op de impact die we bij NinjaOne hebben. Ik hoop dat deze erkenning de aandacht kan vestigen op de noodzaak om te blijven investeren in en zich in te zetten voor diversiteit, gelijkheid en inclusiviteit.”

NinjaOne is een trotse supporter en voorstander voor meer diversiteit in technologie. Ga naar www.ninjaone.com voor meer informatie over NinjaOne.

Over NinjaOne
NinjaOne biedt krachtige SaaS-software voor remote endpoint monitoring en management aan Managed Service Providers en interne IT-afdelingen. Het platform biedt een alles-in-één-dashboard, wat de bedrijfsefficiëntie ten goede komt omdat monitoring, signalering, patching, antivirus, back-up en IT-automatisering worden ondergebracht in één enkel dashboard. NinjaOne wordt door reviewsites van gebruikers, zoals G2Crowd, SourceForge en Capterra, als toonaangevend aangemerkt en is als beste RMM uit de bus gekomen in 8 categorieën, waaronder gebruiksgemak, productvisie, kwaliteit van ondersteuning en algemene tevredenheid. NinjaOne heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, Austin, Tampa (Verenigde Staten) en Berlijn (Duitsland). Voor meer informatie kunt u naar www.ninjaone.com gaan of zich aanmelden voor een gratis trial.

Mediacontact
Kodie Dower, Media Relations Manager

BRON NinjaOne

Mediacontact

Voor media-inlichtingen kunt u contact opnemen met:

Voor alle andere inlichtingen, waaronder marketing- en/of partnermogelijkheden, kunt u contact opnemen met:

Bent u klaar om een IT-Ninja te worden?

Ontdek hoe NinjaOne u kan helpen IT-Management te vereenvoudigen.